Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NISSENS do Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik HELLA Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) HELLA
Silnik AKS DASIS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AUTLOG Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) DELPHI
Silnik FRAM Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) FRAM
Silnik JP GROUP Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAWE Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) MAHLE
Silnik NISSENS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) NPS
Silnik NRF Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) NTY
Silnik PURFLUX Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRISCAN Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mitsubishi i (HA_) MiEV (HA4W) liftback 67KM, 49kW, elektryczny (2011.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
207007
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
207007
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Czujnik NTC
Kształt obudowy wtyczki:  Prostokątny
Rozmiar klucza:  HEX 19
Wymiar gwintu:  PT 3/8
Wersja:  Male
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze