Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05)

Silnik ELRING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) ELRING
Silnik BOSCH Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) BOSCH
Silnik KAMOKA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KAMOKA
Silnik AJUSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) AJUSA
Silnik KNECHT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KNECHT
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FEBI BILSTEIN
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) BLUE PRINT
Silnik SWAG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) SWAG
Silnik FA1 Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FA1
Silnik FAST Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FAST
Silnik MAHLE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) MAHLE
Silnik FEBEST Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FEBEST
Silnik SCT - MANNOL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) SCT - MANNOL
Silnik OEM Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) OEM
Silnik MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) MAXGEAR
Silnik PAYEN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) PAYEN
Silnik AE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) AE
Silnik AMC FILTER Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) AMC FILTER
Silnik DOKUJI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) DOKUJI
Silnik DYS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) DYS
Silnik EUROREPAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) FAI AUTOPARTS
Silnik GATES Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) GATES
Silnik HART Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPSA Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) IPSA
Silnik JPN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KAWE
Silnik KING Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) NPS
Silnik OPTIBELT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) OPTIBELT
Silnik OYODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) OYODO
Silnik QFIX Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) SKF
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) TRISCAN
Silnik VEMO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.0 Skrzynia 106KM, 78kW, benzyna (1994.06 - 1996.05) VEMO
Producent:MAHLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 196
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 196
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,0
Wysokość [mm]:  86
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  52,4
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  218,0
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze