Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) GATES
Silnik AJUSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) AJUSA
Silnik ELRING Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) ELRING
Silnik FA1 Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FA1
Silnik VICTOR REINZ Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik JAPKO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) JAPKO
Silnik AE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) AE
Silnik AMC FILTER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) AMC FILTER
Silnik AMC Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) AMC
Silnik ASHIKA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) ASHIKA
Silnik BGA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) BGA
Silnik COOPERSFIAAM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERISTIC Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) ERISTIC
Silnik ET ENGINETEAM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) ET ENGINETEAM
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FEBEST
Silnik FILTRON Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FILTRON
Silnik FLENNOR Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FLENNOR
Silnik FRAM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FRAM
Silnik FRECCIA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) FRECCIA
Silnik GLASER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) GLASER
Silnik GLYCO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) HART
Silnik HC-CARGO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) HC-CARGO
Silnik IPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPSA Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) IPSA
Silnik JAPANPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) JAPANPARTS
Silnik JC PREMIUM Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) JC PREMIUM
Silnik KAVO PARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) KING
Silnik KNECHT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) MAHLE
Silnik NE Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) NE
Silnik NIPPARTS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) NPS
Silnik NÜRAL Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) NÜRAL
Silnik PAYEN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) PIERBURG
Silnik PURFLUX Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) PURFLUX
Silnik PURRO Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) PURRO
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik STONE-JAPAN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Nissan CABSTAR (F22, H40) 2.7 TD (F22) Platforma / podwozie 90KM, 66kW, olej napędowy (1983.02 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:AE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG92384
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG92384
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  47,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,02
Średnica zewnętrzna [mm]:  12,04
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V94352
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V94352
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  117,00
Materiał:  Bimetal
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Średnica zaworu [mm]:  38,00
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8,00
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V91494
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V91494
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  117,00
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Gniazdo zaworowe pokryte warstwą stellitu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu pokryta stelitem
Średnica zaworu [mm]:  38,10
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,960
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 169,00 zł
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V91493
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
V91493
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  117,00
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Powierzchnia:  Azotowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu pokryta stelitem
Średnica zaworu [mm]:  43,50
Średnica trzonka zaworu [mm]:  7,970
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 181,00 zł
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze