Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JP GROUP do Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) GATES
Silnik KNECHT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KNECHT
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) BLUE PRINT
Silnik HART Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) HART
Silnik MANN-FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MANN-FILTER
Silnik AKRON-MALÒ Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) ASHIKA
Silnik BOSCH Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) CONTINENTAL
Silnik DR!VE+ Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) DR!VE+
Silnik FAST Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) FAST
Silnik FILTRON Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) FILTRON
Silnik IPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JAPKO
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) NPS
Silnik PZL FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOFIMA Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) SOFIMA
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) TRISCAN
Silnik UFI Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) UFI
Silnik VIC Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) VIC
Silnik WIX FILTERS Nissan PATROL III/1 Hardtop (K160) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1984.10 - 1989.02) WIX FILTERS
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1118000400
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1118000400
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  875
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze