Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) GATES
Silnik HART Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) HART
Silnik AJUSA Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) AJUSA
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) AMC FILTER
Silnik AMC Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) AMC
Silnik ERISTIC Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) ERISTIC
Silnik GOETZE ENGINE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) GOETZE
Silnik INA Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) INA
Silnik JP GROUP Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) NIPPARTS
Silnik NPS Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) NPS
Silnik PAYEN Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Nissan PATROL III/1 Station Wagon (W160) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 84KM, 62kW, olej napędowy (1983.12 - 1989.02) TRISCAN
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 198
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 198
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1200
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 201
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 201
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1275
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
334 200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
334 200
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1250
Szerokość [mm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze