Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BOSCH
Silnik NTY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NTY
Silnik AJUSA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AJUSA
Silnik ELRING Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELRING
Silnik CHAMPION Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik FA1 Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik KAMOKA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik SCT - MANNOL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MOTUL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MOTUL
Silnik K&N FILTERS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik VAICO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VALEO
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik SWAG Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SWAG
Silnik CLEAN FILTERS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik MEAT & DORIA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik OEM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OEM
Silnik PURRO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PURRO
Silnik ACKOJA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ACKOJA
Silnik AUTLOG Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AUTLOG
Silnik DELPHI Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EPS
Silnik ERA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ERA
Silnik FACET Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FACET
Silnik HELLA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAHLE
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DENSO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DENSO
Silnik DR!VE+ Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ENERGY
Silnik ESEN SKV Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MULLER FILTER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NISSENS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NPS
Silnik NRF Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OYODO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OYODO
Silnik PAYEN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PAYEN
Silnik QFIX Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SEIM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SEIM
Silnik SIDAT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SIDAT
Silnik SOG Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SOG
Silnik TRISCAN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17004
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
17004
Jednostka:
sztuka
Sonda lambda: Sonda regulacyjna
Liczba przewodów: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RA056
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
RA056
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Forma wtyku: Płaski
Rodzaj wtyczki: Męski
Materiał: Metal
Długość [mm]: 106
Szerokość [mm]: 24
Wysokość [mm]: 24
Dla numeru OE: 237963RC0A
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 388,00 zł
198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8707153
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8707153
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze