Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BOSCH
Silnik NTY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NTY
Silnik ELRING Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELRING
Silnik CHAMPION Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CHAMPION
Silnik FA1 Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FA1
Silnik HENGST FILTER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik FEBI BILSTEIN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik KAMOKA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AJUSA
Silnik SCT - MANNOL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAXGEAR Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MOTUL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MOTUL
Silnik K&N FILTERS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik VAICO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VALEO
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik SWAG Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SWAG
Silnik CLEAN FILTERS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik MEAT & DORIA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik OEM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OEM
Silnik PURRO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PURRO
Silnik ACKOJA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ACKOJA
Silnik AUTLOG Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AUTLOG
Silnik DELPHI Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DELPHI
Silnik EPS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EPS
Silnik ERA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ERA
Silnik FACET Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FACET
Silnik HELLA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAHLE
Silnik AMC FILTER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DENSO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DENSO
Silnik DR!VE+ Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ENERGY
Silnik ESEN SKV Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) IPARTS
Silnik IPSA Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MULLER FILTER Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NISSENS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NPS
Silnik NRF Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik OYODO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) OYODO
Silnik PAYEN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) PAYEN
Silnik QFIX Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SEIM Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SEIM
Silnik SIDAT Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SIDAT
Silnik SOG Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) SOG
Silnik TRISCAN Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Nissan PATROL VI (Y62) 5.6 samochód terenowy zamknięty 405KM, 298kW, benzyna (2010.04 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:FEBI BILSTEIN

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
30262
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30262
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 20,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 22,0
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25
Długość gwintu [mm]: 11
Jakosć/Klasa: 8.8
Rozmiar klucza: 14
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Kolor: Srebrny
Materiał: Stal
Powierzchnia: Ocynkowany
Długożć żruby pod główką [mm]: 11
Ciężar [kg]: 0,02
Dla numeru OE: 90341-12012
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 19,00 zł
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
48878
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
48878
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu zewnętrznego: M12 x 1,25
Długość gwintu [mm]: 11
Jakosć/Klasa: 8.8
Rozmiar klucza: 14
Kształt łba sruby / nakrętki: Zewnętrzny szesciokątny
Kolor: Srebrny
Materiał: Stal
Powierzchnia: Ocynkowany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierżcienia uszczelniającego
Dla numeru OE: 90341-12012
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 22,00 zł
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
32100
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32100
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 87
Średnica zewnętrzna [mm]: 68,0
Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,5
Ciężar [kg]: 0,25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
107544
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
107544
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Ciężar [kg]: 0,020
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
188439
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
188439
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 2443
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Lokalizacja w aucie: Po stronie silnika
Ilość żeber: 7
Ciężar [kg]: 0,261
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
186228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
186228
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 26
Średnica wewnętrzna [mm]: 12
Średnica zewnętrzna [mm]: 74
Średnica punktów mocowania [mm]: 12
Materiał: Stal
Lokalizacja w aucie: Po stronie silnika
Ciężar [kg]: 0,265
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 363,00 zł
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
193645
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
193645
Jednostka:
sztuka
Szerokość powierzchni przylegania rolki [mm]: 35
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Materiał: Metal
Tryb pracy: Automatyczny
Lokalizacja w aucie: Po stronie silnika
Ciężar [kg]: 1,555
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 718,00 zł
388,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze