Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) ELRING
Silnik AJUSA Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) AJUSA
Silnik FA1 Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) FA1
Silnik CORTECO Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) CORTECO
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik MEAT & DORIA Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) MEAT & DORIA
Silnik PAYEN Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) PAYEN
Silnik AE Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) AE
Silnik BGA Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) BGA
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) FEBEST
Silnik FRECCIA Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) FRECCIA
Silnik GOETZE Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) GOETZE
Silnik HOFFER Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) HOFFER
Silnik IPSA Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) IPSA
Silnik K&N FILTERS Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) KAVO PARTS
Silnik KING Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) KING
Silnik MAHLE Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) MAHLE
Silnik NE Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) NE
Silnik NIPPARTS Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) NIPPARTS
Silnik OEM Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) OEM
Silnik SIDAT Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) SIDAT
Silnik TRISCAN Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) VALVOLINE
Silnik VEMO Nissan SILVIA (S15) 2000 coupe 160KM, 118kW, benzyna (1999.09 - 2002.08) VEMO
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
452.810.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
452.810.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Długość [mm]:  13
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
452.810.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
452.810.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Długość [mm]:  13
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  397.980.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
853.100.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
853.100.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  17
Grubość [mm]:  3
Materiał:  Miedz
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
-57%
14,09 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
853.100.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
853.100.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  17
Grubość [mm]:  3
Materiał:  Miedz
Kształt:  Ustawiony pod kątem
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 214,00 zł
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze