Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FA1 Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAHLE
Silnik AUTOMEGA Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik CONTINENTAL CTAM Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik DENCKERMANN Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik MOTUL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VAICO
Silnik AE Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DR!VE+ Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) GLASER
Silnik HART Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) INA
Silnik IPD Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) IPD
Silnik K&N FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik OPTIMAL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) SWAG
Silnik TOPRAN Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Opel ASTRA K (B16) 1.2 Turbo (68) liftback 110KM, 81kW, benzyna (2019.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0-N2236
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
0-N2236
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 306,00 zł
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP-FOF40214
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
OP-FOF40214
Jednostka:
szt
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,8
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  75
Wymiar gwintu:  M 22 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  78
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  69,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze