Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BGA do Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie)

Silnik ELRING Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FILTRON
Silnik DENCKERMANN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BLUE PRINT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik FEBI BILSTEIN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FA1
Silnik FACET Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) GLASER
Silnik HART Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JAPANPARTS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KNECHT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PIERBURG Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 1.5 CDTi Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (2020.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC6506FK
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
TC6506FK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze