Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie)

Silnik ELRING Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PAYEN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) GLASER
Silnik HART Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MOTUL
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) SWAG
Silnik VALVOLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 (35) Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2021.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CASTROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469997
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  GM (General Motors)
Dopuszczenie przez producenta:  Jaguar Landrover E
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.71
Dopuszczenie przez producenta:  Chrysler MS 6395
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-CR1
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-GSX
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C947-A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C947-B1
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C5
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C6
Specyfikacja:  API Gasoline SP
Specyfikacja:  ILSAC GF-6
Klasa lepkości wg SAE:  0W-20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze