Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DRI do Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik HENGST FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik PAYEN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DR!VE+
Silnik DRI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) DRI
Silnik EPS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FACET
Silnik FEBI BILSTEIN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) GLASER
Silnik HART Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) HART
Silnik JAPANPARTS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KNECHT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) KW
Silnik MAHLE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OPTIMAL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) RAVENOL
Silnik SWAG Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Opel INSIGNIA B Sports Tourer (Z18) 2.0 CDTi (35) Kombi 174KM, 128kW, olej napędowy (2020.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729129530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729129530
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  BMTS
Ciężar netto [kg]:  6,1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze