Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TOPRAN
Silnik KNECHT Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAHLE
Silnik AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AJUSA
Silnik PURFLUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SWAG
Silnik BLUE PRINT Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BLUE PRINT
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FAI AUTOPARTS
Silnik INA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) INA
Silnik VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VAICO
Silnik BGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BGA
Silnik GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GSP
Silnik OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) OPTIMAL
Silnik A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AE
Silnik AISIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AKRON-MALÒ
Silnik CASTROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) CORTECO
Silnik DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) DELPHI
Silnik DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) DYS
Silnik ERA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ERA
Silnik EUROL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) EUROL
Silnik FAST Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FEBEST
Silnik FRECCIA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) HART
Silnik HEPU Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) IPD
Silnik IPSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) JPN
Silnik KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KAMOKA
Silnik KING Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAPCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAXGEAR
Silnik MOTUL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MOTUL
Silnik NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) NÜRAL
Silnik PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PAYEN
Silnik RAVENOL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) RAVENOL
Silnik RUVILLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SALERI SIL
Silnik SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.8 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VEMO
Producent:VAICO

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0418
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0418
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez klimatyzacji
Ciężar [kg]:  0,0653
Szerokość opakowania [cm]:  23
Wysokość opakowania [cm]:  0,1
Głębokość opakowania [cm]:  45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0838
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0838
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  016393
Numer artykułu zalecanego dodatku:  V25-0583
Długość [mm]:  12
Gwint zewn. [mm]:  M16 x 1,5
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny czterokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez pierżcienia uszczelniającego
Skok gwintu [mm]:  1,5
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Wymiar gwintu:  M16 x 1,5
Ilość montowana w aucie:  1
Długość gwintu [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 29,00 zł
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0103
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0103
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  70
Wysokość [mm]:  46
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Długość [mm]:  100
Ciężar [kg]:  0,2747
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V24-0344
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-0344
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  93,2
Wymiar gwintu:  M20 x 1,5
Średnica 2 [mm]:  72
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica 3 [mm]:  62
Ciężar [kg]:  0,148
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V20-0219
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V20-0219
Jednostka:
szt
Ilość ogniw łańcucha:  48
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Ciężar [kg]:  0,18
Szerokość opakowania [cm]:  1,5
Wysokość opakowania [cm]:  1
Głębokość opakowania [cm]:  23
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0050
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0050
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  79
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,374
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0005
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0005
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ciężar [kg]:  0,493
Szerokość opakowania [cm]:  8,3
Wysokość opakowania [cm]:  9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0174
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0174
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  59
Ciężar [kg]:  0,321
Szerokość opakowania [cm]:  4,3
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0193
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0193
Jednostka:
szt
Materiał:  Poliamid 6
Materiał:  Poliamid 6.6
Szerokość [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Dla numeru OE:  0830,02
Ciężar [kg]:  0,571
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  7
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 227,00 zł
116,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0183
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0183
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  0829,33
Szerokość [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Ciężar [kg]:  0,704
Szerokość opakowania [cm]:  6
Wysokość opakowania [cm]:  21,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 231,00 zł
118,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V42-0182
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0182
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  34
Dla numeru OE:  0829,11
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Ciężar [kg]:  0,674
Szerokość opakowania [cm]:  6
Wysokość opakowania [cm]:  21,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 267,00 zł
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V24-7181
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V24-7181
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  136
Szerokość [mm]:  25,4
Ciężar [kg]:  1,8991
Szerokość opakowania [cm]:  16,2
Wysokość opakowania [cm]:  18,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze