Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik TOPRAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik KAMOKA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik AJUSA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik PURFLUX Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik HENGST FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) INA
Silnik FAST Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAST
Silnik EUROREPAR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HELLA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik SKF Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SKF
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik SASIC Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik UFI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik DAYCO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DAYCO
Silnik GATES Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik MULLER FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OEM
Silnik ALCO FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik HART Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HART
Silnik JP GROUP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik MAHLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MAHLE
Silnik PAYEN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AISIN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AISIN
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AMC FILTER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BIRTH Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BREMI Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) BUGIAD
Silnik COMLINE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik FACET Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik GK Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GSP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) GSP
Silnik HEPU Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik K&N FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KW Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KW
Silnik KWP Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAXGEAR Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik NISSENS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik PZL FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SOFIMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRICLO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik VEMA Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.6 VTi 115 (UWNFPW, UWNFJW) liftback 116KM, 85kW, benzyna (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 339/2D
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 339/2D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  67,0
Wysokość [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  24,0
Ciężar netto [g]:  46,0
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Wysokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze