Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SASIC do Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09)

Silnik ELRING Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik CORTECO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CORTECO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BOSCH
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PURFLUX
Silnik SASIC Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SASIC
Silnik AJUSA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FAST
Silnik FILTRON Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FILTRON
Silnik FRECCIA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FRECCIA
Silnik GATES Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HART
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HOFFER
Silnik INA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KAWE
Silnik KNECHT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MISFAT
Silnik NE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NE
Silnik NPS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) UFI
Silnik VALEO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) WIX FILTERS
Producent:SASIC

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1630210
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1630210
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  12
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Dla numeru OE:  016393
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2212112
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
2212112
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Dla numeru OE:  222111
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
5070060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
5070060
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Dla numeru OE:  050706
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9490440
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9490440
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  094944
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Długość [mm]:  113
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9480390
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9480390
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Średnica zaworu [mm]:  39,5
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Długość [mm]:  116
Dla numeru OE:  094839
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1311481
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
1311481
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  113148
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8431501
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
8431501
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Dla numeru OE:  184350
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8431571
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
8431571
Jednostka:
szt
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Dla numeru OE:  184357
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8431591
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
8431591
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Dla numeru OE:  184359
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4501751
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
4501751
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Dla numeru OE:  145075
Do 100 dni na zwrot
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze