Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COMLINE do Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09)

Silnik ELRING Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ELRING
Silnik FA1 Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) EUROREPAR
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) CORTECO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BOSCH
Silnik ERA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ERA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) JP GROUP
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ENERGY
Silnik EPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) EPS
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ESEN SKV
Silnik FACET Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FLENNOR
Silnik GATES Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HOFFER
Silnik INA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) INA
Silnik IPD Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) IPD
Silnik KAMOKA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KAMOKA
Silnik KAWE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KAWE
Silnik KNECHT Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KW
Silnik LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) RUVILLE
Silnik SASIC Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SOFIMA
Silnik SWAG Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SWAG
Silnik TEDGUM Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TEDGUM
Silnik TRICLO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) UFI
Silnik VALEO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 I Break (581D) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) WIX FILTERS
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
4.8 (12 ocen)
Kod produktu:
EOF111
niedostępny
4.8 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
EOF111
Długość [mm]:  88
Wymiar gwintu:  UNF 3/4
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze