Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AKRON-MALÒ do Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ELRING
Silnik CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CORTECO
Silnik FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FA1
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EUROREPAR
Silnik METALCAUCHO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) METALCAUCHO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BOSCH
Silnik ERA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ERA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) JP GROUP
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PIERBURG
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) DT SPARE PARTS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ENERGY Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ESEN SKV
Silnik FAE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FAST
Silnik FILTRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FILTRON
Silnik FLENNOR Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) FRAM
Silnik GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HART
Silnik HC-CARGO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) HOFFER
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KAMOKA
Silnik KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KAWE
Silnik KNECHT Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) NTY
Silnik OEM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) OEM
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) RUVILLE
Silnik SASIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SASIC
Silnik SCHAEFFLER INA Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SCHAEFFLER INA
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) SIDAT
Silnik TEDGUM Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) THERMOTEC
Silnik TRICLO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) UFI
Silnik VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VALEO
Silnik VEMO Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.3 Kombi 60KM, 44kW, benzyna (1982.10 - 1986.08) WIX FILTERS
Producent:AKRON-MALÒ

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
754PRDF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
754PRDF
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Średnica zewnętrzna [mm]: 52
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Wysokość [mm]: 6,5
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22466
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
22466
Jednostka:
sztuka
Długość 2 [mm]: 855
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
752PTF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
752PTF
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]: 78
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 100
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Wysokość [mm]: 9
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 124,00 zł
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
120030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
120030
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny czterokątny
Ciężar [kg]: 0,028
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
682PRSF
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
682PRSF
Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]: 80
Średnica zewnętrzna [mm]: 98
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Wysokość [mm]: 10
Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze