Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRECCIA do Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KAMOKA
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) AJUSA
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FRECCIA
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MAGNETI MARELLI
Silnik BGA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BGA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik AE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) AE
Silnik AMC Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) CORTECO
Silnik DAYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DAYCO
Silnik DYS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) ELWIS ROYAL
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) FAST
Silnik GATES Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GATES
Silnik GLASER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) GOETZE
Silnik HART Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) HART
Silnik HOFFER Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) IPARTS
Silnik IPSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) JPN
Silnik KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KAWE
Silnik KING Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) KING
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) METELLI
Silnik NPS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) OPTIMA
Silnik PAYEN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) SKF
Silnik SOFIMA Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 305 II Break (581E) 1.6 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1982.11 - 1988.12) WIX FILTERS
Producent:FRECCIA

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G3239
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
G3239
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  38,7
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,06
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G3240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
G3240
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  38,7
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,11
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów dolotowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G3242
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
G3242
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  45
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,12
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
G3241
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
G3241
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  45
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  8,01
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,07
Rodzaj zaworu:  Dla zaworów wydechowych
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R3985/SCR
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R3985/SCR
Jednostka:
szt
Średnica zaworu [mm]:  40
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Długość [mm]:  109,5
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Technika połączeń:  E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R3986/RCR
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R3986/RCR
Jednostka:
szt
Średnica zaworu [mm]:  33
Średnica trzonka zaworu [mm]:  8
Długość [mm]:  108,7
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Materiał:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Technika połączeń:  E
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP09-167
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
OP09-167
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze