Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ELRING
Silnik FILTRON Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FILTRON
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VICTOR REINZ
Silnik NTY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NTY
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BOSCH
Silnik AJUSA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAMOKA
Silnik FA1 Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FA1
Silnik KNECHT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KNECHT
Silnik VAICO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VAICO
Silnik HENGST FILTER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HENGST FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAXGEAR
Silnik SWAG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SWAG
Silnik MAHLE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PZL FILTERS
Silnik CORTECO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CORTECO
Silnik CHAMPION Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CHAMPION
Silnik BLUE PRINT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BLUE PRINT
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CALORSTAT BY VERNET
Silnik EUROREPAR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAI AUTOPARTS
Silnik HELLA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HELLA
Silnik METZGER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) METZGER
Silnik OPTIMAL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) OPTIMAL
Silnik BGA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BGA
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) CONTINENTAL CTAM
Silnik ERA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ESEN SKV
Silnik FAE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAE
Silnik GATES Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GATES
Silnik PAYEN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PAYEN
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SCT - MANNOL
Silnik SKF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SKF
Silnik VEMO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AE
Silnik AMC FILTER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AMC FILTER
Silnik AMC Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AMC
Silnik AUTLOG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BORG & BECK
Silnik BREMI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) BREMI
Silnik COMLINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) DYS
Silnik ENERGY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ENERGY
Silnik FAST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) FRAM
Silnik GK Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GK
Silnik GLASER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HART
Silnik HEPU Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HITACHI
Silnik HOFFER Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) HUTCHINSON
Silnik IPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) IPARTS
Silnik IPSA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KAWE
Silnik KING Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KWP Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) KWP
Silnik LRT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) LRT
Silnik LUCAS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) MOTORAD
Silnik NIPPARTS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NIPPARTS
Silnik NPS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NPS
Silnik NRF Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) NRF
Silnik OEM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PIERBURG Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PIERBURG
Silnik PURRO Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 16V Kombi 135KM, 99kW, benzyna (1997.03 - 2002.04) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 976
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,2
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 744
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 744
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  318
Długość całkowita [mm]:  318,0
Szerokość [mm]:  175
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  174,5
Ciężar netto [g]:  253,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze