Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SASIC
Silnik MAHLE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik BGA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik COMLINE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik GLYCO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100118S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100118S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  87
Wymiar gwintu:  M 20 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100401C
niedostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100401C
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  194
Średnica 1 [mm]:  185
Średnica 2 [mm]:  153
Średnica wewnętrzna [mm]:  61,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  20,6
Szerokość opakowania [cm]:  20,6
Wysokość opakowania [cm]:  20,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze