Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE do Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik SASIC Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SASIC
Silnik MAHLE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CORTECO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik GATES Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik IPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik BGA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik COMLINE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik GLYCO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik HART Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik MAPCO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NTY
Silnik OEM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) UFI
Silnik VEMA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I (15B) 1.4 sedan 68KM, 50kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:TRUCKTEC AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02.67.070
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.67.070
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  000 997 8394
Ilość ogniw łańcucha:  48
Wykonanie łańcucha:  Simplex
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze