Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BOSCH
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CORTECO
Silnik MEYLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEYLE
Silnik SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SASIC
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FA1
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OEM
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SWAG
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PZL FILTERS
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MANN-FILTER
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VAICO
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AUTOMEGA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CHAMPION
Silnik PURRO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PURRO
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik FAE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAE
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRECCIA
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ALCO FILTER
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BGA
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAST
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GATES
Silnik GSP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GSP
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik OPTIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMA
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SCT - MANNOL
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRISCAN
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) A.B.S.
Silnik ACKOJA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AKS DASIS
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AMC
Silnik AS-PL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) AS-PL
Silnik ASHIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ASHIKA
Silnik BENDIX Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BENDIX
Silnik BLIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BLIC
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BUGATTI
Silnik CAFFARO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CAFFARO
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COFLE
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DELPHI
Silnik DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DJ PARTS
Silnik DOLZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DOLZ
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROL
Silnik FACET Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAM
Silnik FRIGAIR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRIGAIR
Silnik GK Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) IPD
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JAPKO
Silnik JOHNS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JOHNS
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) JPN
Silnik K&N FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KW
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NTY
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) UFI
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 I Break (15E) 1.6 Kombi 92KM, 68kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) WIX FILTERS
Producent:OEM

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1109.AL
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1109.AL
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 86
Średnica zewnętrzna [mm]: 77,0
Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,5
Ciężar [kg]: 0,33
Dla numeru OE: 1109.AL
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1109.AP
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1109.AP
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 76,3
Średnica zewnętrzna [mm]: 76,7
Gwint wewnętrzny [mm]: M20 x 1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 71
Ciężar [kg]: 0,34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1109AK
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1109AK
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wysokość [mm]: 91
Wymiar gwintu: M20x1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 79
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0127.28
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
0127.28
Jednostka:
sztuka
Grubość [mm]: 7,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 90,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 110,0
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Lokalizacja w aucie: Oprawa skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0,014
Dla numeru OE: 0127.28
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1807N5
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1807N5
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z prawej, z tyłu
Lokalizacja w aucie: Po stronie silnika
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Średnica wewnętrzna [mm]: 10
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Długość wewnętrzna [mm]: 53
Długość zewnętrzna [mm]: 40
Dla numeru OE: 180916
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 898,00 zł
499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0831.R1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
0831.R1
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 17,0
Ilość zębów: 114
Ciężar [kg]: 0,380
Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 467,00 zł
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0831R1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
0831R1
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 17,0
Ilość zębów: 114
Ciężar [kg]: 0,380
Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 483,00 zł
254,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze