Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) PURFLUX
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) GATES
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SNR
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) VAICO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) AISIN
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) FRAM
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KAWE
Silnik KWP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) KWP
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAPCO
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NPS
Silnik NTY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SEIM
Silnik SKF Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 D Kombi 60KM, 44kW, olej napędowy (1990.04 - 1992.07) SKF
Producent:CONTINENTAL CTAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
CT1061
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT1061
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  136
Długożć opakowania [cm]:  25,5
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  3
Ciężar [kg]:  0,17
Szerokość [mm]:  25
Podział zębów:  9,525
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CONTINENTAL CTAM
5.0 (27 ocen)
Kod produktu:
CT1061K1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT1061K1
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  26,5
Szerokość opakowania [cm]:  16,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Ciężar [kg]:  1,58
Ilość zębów:  136
Szerokość [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 498,00 zł
262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

CONTINENTAL CTAM
4.9 (31 ocen)
Kod produktu:
CT1061WP2
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (31 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
CT1061WP2
Jednostka:
KPL
Długożć opakowania [cm]:  28
Szerokość opakowania [cm]:  17,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Ilość zębów:  136
Ciężar [kg]:  2,67
Szerokość [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 686,00 zł
371,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze