Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GOETZE do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KNECHT
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VICTOR REINZ
Silnik CORTECO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CORTECO
Silnik KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FA1
Silnik VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PURFLUX
Silnik SWAG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SWAG
Silnik AJUSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BLUE PRINT
Silnik ESEN SKV Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAXGEAR
Silnik ERA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ERA
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROREPAR
Silnik GATES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GATES
Silnik TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Silnik VAICO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VAICO
Silnik VEMO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VEMO
Silnik A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Silnik AE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AE
Silnik AMC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AMC
Silnik BGA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BGA
Silnik BTA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BTA
Silnik CHAMPION Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DAYCO
Silnik DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Silnik DYS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ENERGY
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRECCIA
Silnik GLASER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GOETZE
Silnik HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HART
Silnik HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA
Silnik HEPU Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) INTERVALVES
Silnik IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Silnik KING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MEAT & DORIA
Silnik NE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NE
Silnik NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NPS
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PAYEN
Silnik PIERBURG Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SEIM
Silnik SNR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SNR
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WALKER PRODUCTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) WALKER PRODUCTS
Producent:GOETZE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-306767-50
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-306767-50
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  10,00
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,20
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  866N W
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  7,00
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  9,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-319112-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-319112-00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  827S RD W
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-319501-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-319501-00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]:  90
Średnica zewnętrzna [mm]:  110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50-319500-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
50-319500-00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  7
Materiał:  PTFE (Polytetrafluorethylen)
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-15003B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
22-15003B
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  175
Wymiar gwintu:  M11
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Ilość:  10
Skok gwintu 1 [mm]:  1,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GOETZE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-026858-10
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GOETZE
Kod:
30-026858-10
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,44
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka metalowo-włóknowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze