Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OEM do Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ELRING
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NTY
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AJUSA
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SWAG
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) PURRO
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VAICO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BLUE PRINT
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NIPPARTS
Silnik ALCO FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ALCO FILTER
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ET ENGINETEAM
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FA1
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KOLBENSCHMIDT
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SCT - MANNOL
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ASHIKA
Silnik AUTLOG Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AUTLOG
Silnik AUTOMEGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BORG & BECK
Silnik BREMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BREMI
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DELPHI
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) DYS
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) ERA
Silnik EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) EUROL
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FAST
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FEBEST
Silnik FLENNOR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) FRAM
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) GATES
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HART
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HELLA
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) HOFFER
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JAPKO
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) JPN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KAMOKA
Silnik KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KAWE
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) NPS
Silnik OCAP Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OCAP
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) RAVENOL
Silnik RUVILLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) UFI
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VALEO
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VALVOLINE
Silnik VEMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VEMA
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VEMO
Silnik VIKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) VIKA
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.4 Kombi 79KM, 58kW, benzyna (1993.07 - 1994.06) WIX FILTERS
Producent:OEM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7703075347
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
7703075347
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  15,5
Wymiar gwintu:  M 16 x 1,50 x 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Rozmiar klucza:  8 x 8
Rodzaj połączenia:  Opakowanie konturowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1109.AP
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
1109.AP
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  76,3
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,7
Gwint wewnętrzny [mm]:  M20 x 1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  71
Ciężar [kg]:  0,34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9677399780
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
9677399780
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,3
Średnica [mm]:  76
Ciężar [kg]:  0,170
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze