Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VICTOR REINZ
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SWAG
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AJUSA
Silnik INA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) INA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VAICO
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GATES
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OEM
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PURRO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BLUE PRINT
Silnik DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METZGER
Silnik GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GSP
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METELLI
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AE
Silnik AISIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AISIN
Silnik AS-PL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AS-PL
Silnik BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DOLZ
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRI
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DYS
Silnik ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROL
Silnik FACET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FACET
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRECCIA
Silnik GARRETT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GARRETT
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GLYCO
Silnik GMB Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GMB
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAVO PARTS
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KING
Silnik KW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KW
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Silnik NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NE
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SEIM
Silnik SERVICE PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SERVICE PARTS
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SOFIMA
Silnik TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TMI
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) WIX FILTERS
Producent:CORTECO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
3.8 (4 ocen)
Kod produktu:
023121P
dostępny
3.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
023121P
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
20015456B
dostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
20015456B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  62
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  032612
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
497181P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
497181P
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 460,00 zł
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze