Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURRO do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FA1
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VICTOR REINZ
Silnik SWAG Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SWAG
Silnik EUROREPAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROREPAR
Silnik VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALEO
Silnik MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AJUSA
Silnik INA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) INA
Silnik PZL FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VAICO
Silnik CORTECO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CORTECO
Silnik FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAST
Silnik MANN-FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MANN-FILTER
Silnik CHAMPION Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GATES
Silnik OEM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OEM
Silnik PURRO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PURRO
Silnik BLUE PRINT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BLUE PRINT
Silnik DAYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DAYCO
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAI AUTOPARTS
Silnik HENGST FILTER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Silnik METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METZGER
Silnik GSP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GSP
Silnik HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HELLA
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METELLI
Silnik OPTIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIMAL
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AE
Silnik AISIN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AISIN
Silnik AS-PL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AS-PL
Silnik BGA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DENCKERMANN
Silnik DOLZ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DOLZ
Silnik DR!VE+ Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRI
Silnik DYS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DYS
Silnik ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EPS
Silnik ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EUROL
Silnik FACET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FACET
Silnik FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRAM
Silnik FRECCIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FRECCIA
Silnik GARRETT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GARRETT
Silnik GK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GK
Silnik GLASER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GLYCO
Silnik GMB Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GMB
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GOETZE
Silnik GRAF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) GRAF
Silnik HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HART
Silnik HEPU Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HOFFER
Silnik IJS GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IJS GROUP
Silnik IPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPARTS
Silnik IPD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPD
Silnik IPSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) JPN
Silnik KAVO PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KAVO PARTS
Silnik KING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KING
Silnik KW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KW
Silnik KWP Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KWP
Silnik LAUBER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LAUBER
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MEYLE
Silnik MISFAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MISFAT
Silnik MOTORAD Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MOTUL
Silnik NE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NE
Silnik NPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NPS
Silnik NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NRF
Silnik NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) OPTIBELT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SEIM
Silnik SERVICE PARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SERVICE PARTS
Silnik SIDAT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SIDAT
Silnik SKF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SKF
Silnik SNR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) SOFIMA
Silnik TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TMI
Silnik TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) UFI
Silnik VALVOLINE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALVOLINE
Silnik VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) WIX FILTERS
Producent:PURRO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PA2027
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PA2027
Jednostka:
szt
Kształt:  Kanciasty
Długość [mm]:  323
Szerokość [mm]:  183
Wysokość [mm]:  40
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO2013
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO2013
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20x1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  77
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  52,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze