Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08)

Silnik FILTRON Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) FILTRON
Silnik KNECHT Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) PURRO
Silnik HART Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) NIPPARTS
Silnik VALEO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ALCO FILTER
Silnik CORTECO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) CORTECO
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) OEM
Silnik SASIC Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SCT - MANNOL
Silnik AJUSA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) AMC
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ELRING
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) ERA
Silnik EUROL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) FLENNOR
Silnik GK Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) GK
Silnik GLYCO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) GLYCO
Silnik GOETZE Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) GOETZE
Silnik HEPU Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) HOFFER
Silnik JP GROUP Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) KAWE
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) LIQUI MOLY
Silnik LPR Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) LPR
Silnik LUCAS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MAXGEAR
Silnik MISFAT Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) NPS
Silnik OPTIMA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) QUINTON HAZELL
Silnik SAMKO Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SAMKO
Silnik SEIM Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 (A_, M_) 2.1 D sedan 58KM, 43kW, olej napędowy (1979.09 - 1982.08) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 976
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 976
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  76,2
Wysokość [mm]:  87
Gwintowana złączka:  M20x1.5-6H
Średnica 2 [mm]:  71,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  275,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,85
Długożć opakowania [cm]:  7,9
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze