Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KNECHT
Silnik MEYLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MEYLE
Silnik BOSCH Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAXGEAR
Silnik PURRO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PURRO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DENCKERMANN
Silnik HART Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ALCO FILTER
Silnik CORTECO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CORTECO
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AE
Silnik AJUSA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) EUROL
Silnik FAE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FLENNOR
Silnik FRAM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FRAM
Silnik GK Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GK
Silnik GLASER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) UFI
Silnik VEMO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100118S
dostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100118S
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 87
Wymiar gwintu: M 20 x 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,5
Długożć opakowania [cm]: 8
Szerokość opakowania [cm]: 8
Wysokość opakowania [cm]: 9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]: 62
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]: 71
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
CAF100115R
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100115R
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 220
Średnica wewnętrzna [mm]: 86
Średnica zewnętrzna [mm]: 128
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kratką ochronną
Długożć opakowania [cm]: 16,1
Szerokość opakowania [cm]: 16,1
Wysokość opakowania [cm]: 23,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
XE543/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
XE543/606
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 80,9
Średnica wewnętrzna [mm]: 31,7
Średnica zewnętrzna [mm]: 62,0
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]: 7,6
Szerokość opakowania [cm]: 7,6
Wysokość opakowania [cm]: 12,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
F118/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
F118/606
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 90,0
Wymiar gwintu: M20x1.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 71,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 77,0
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]: 8
Szerokość opakowania [cm]: 8
Wysokość opakowania [cm]: 9,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100201S
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100201S
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 85,6
Wymiar gwintu: M18x1.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 71,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 86,0
Rodzaj połączenia: Pudełko
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Wersja: w/ Anti-Drain valve
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze