Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12)

Silnik FILTRON Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KNECHT
Silnik MEYLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MEYLE
Silnik BOSCH Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PZL FILTERS
Silnik VAICO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CHAMPION
Silnik GATES Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GATES
Silnik MANN-FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAXGEAR
Silnik PURRO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PURRO
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VICTOR REINZ
Silnik DENCKERMANN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DENCKERMANN
Silnik HART Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MEAT & DORIA
Silnik NIPPARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NIPPARTS
Silnik SASIC Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SASIC
Silnik VALEO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VALEO
Silnik ALCO FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ALCO FILTER
Silnik CORTECO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CORTECO
Silnik ESEN SKV Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ESEN SKV
Silnik HENGST FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik OEM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SCT - MANNOL
Silnik ACKOJA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ACKOJA
Silnik AE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AE
Silnik AJUSA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AS-PL
Silnik AUTOMEGA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) AUTOMEGA
Silnik BGA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BGA
Silnik BORG & BECK Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DAYCO
Silnik DR!VE+ Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) EUROL
Silnik FAE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FAST
Silnik FLENNOR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) FLENNOR
Silnik GK Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GK
Silnik GLASER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HC-CARGO
Silnik HEPU Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HEPU
Silnik HOFFER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) IJS GROUP
Silnik INA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) INA
Silnik INTERVALVES Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) JPN
Silnik KAWE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KAWE
Silnik KING Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KING
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LAUBER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LAUBER
Silnik LUCAS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METALCAUCHO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METALCAUCHO
Silnik METELLI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METELLI
Silnik METZGER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) METZGER
Silnik MISFAT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) RUVILLE
Silnik SEIM Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SIDAT
Silnik SNR Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SNR
Silnik SOFIMA Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) SOFIMA
Silnik TRICLO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRICLO
Silnik TRISCAN Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) UFI
Silnik VEMO Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VEMO
Silnik VEYANCE Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Peugeot 504 pick-up (E_) 2.3 D pick-up 69KM, 51kW, olej napędowy (1980.01 - 1989.12) WIX FILTERS
Producent:VAICO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0125
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0125
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Ciężar [kg]:  0,385
Szerokość opakowania [cm]:  8,6
Wysokość opakowania [cm]:  9,6
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V46-0086
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V46-0086
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wysokość [mm]:  89
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,8
Ciężar [kg]:  0,374
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8,2
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V42-0050
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V42-0050
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  79
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ciężar [kg]:  0,374
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V22-0115
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V22-0115
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Typ pompy:  Pompa membranowa
Ciężar [kg]:  1,1819
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  13,2
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
1076,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze