Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) ELRING
Silnik CORTECO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CORTECO
Silnik KNECHT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FA1
Silnik BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) BOSCH
Silnik MAHLE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MAHLE
Silnik OEM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) OEM
Silnik PURFLUX Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) PZL FILTERS
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AJUSA
Silnik CHAMPION Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MANN-FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KOLBENSCHMIDT
Silnik VAICO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) VAICO
Silnik AE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) AE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) COOPERSFIAAM
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) ELWIS ROYAL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FAST
Silnik FRAM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) GOETZE
Silnik HART Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) HART
Silnik KAWE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KAWE
Silnik KING Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) KING
Silnik LUCAS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) LUCAS
Silnik MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) METELLI
Silnik NTY Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) OPTIMA
Silnik PAYEN Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) SEIM
Silnik SOFIMA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) SOFIMA
Silnik TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 96KM, 70kW, benzyna (1983.02 - 1985.11) WIX FILTERS
Producent:CORTECO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
220100S
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
220100S
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  15,5
Wymiar gwintu:  M 16 x 1,50 x 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Rozmiar klucza:  8 x 8
Rodzaj połączenia:  Opakowanie konturowe
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
3.8 (4 ocen)
Kod produktu:
008737P
dostępny
3.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
008737P
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze