Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) KNECHT
Silnik BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) BOSCH
Silnik FA1 Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) MAHLE
Silnik PZL FILTERS Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) AJUSA
Silnik VAICO Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) PURRO
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) MAGNETI MARELLI
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) MAXGEAR
Silnik VEMO Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) VEMO
Silnik BORG & BECK Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) CORTECO
Silnik EUROREPAR Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) FAST
Silnik GATES Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) GATES
Silnik HART Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) HART
Silnik IPARTS Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) IPARTS
Silnik JP GROUP Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) JPN
Silnik KAWE Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) KAWE
Silnik NPS Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) NPS
Silnik OPTIBELT Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) TRISCAN
Silnik UFI Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 505 (551A) 2.2 sedan 121KM, 89kW, benzyna (1985.10 - 1991.08) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-1516
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1516
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Wysokość [mm]:  89
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58-0213
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
58-0213
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0008
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze