Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NPS do Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12)

Silnik FILTRON Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) FILTRON
Silnik PZL FILTERS Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) PZL FILTERS
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) VICTOR REINZ
Silnik HENGST FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) MANN-FILTER
Silnik AE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AE
Silnik AJUSA Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AKRON-MALÒ
Silnik AMC Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) AMC
Silnik BORG & BECK Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) BORG & BECK
Silnik COMLINE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) DR!VE+
Silnik GLASER Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) METELLI
Silnik NPS Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) NPS
Silnik OPTIMAL Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) PAYEN
Silnik TRISCAN Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) UFI
Silnik WIX FILTERS Peugeot 604 (561A_) 2.8 sedan 155KM, 114kW, benzyna (1977.01 - 1981.12) WIX FILTERS
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M129A05
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M129A05
Średnica wewnętrzna [mm]:  16.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M122I19
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M122I19
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze