Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12)

Silnik ELRING Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik TOPRAN Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) TOPRAN
Silnik KAMOKA Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) KAMOKA
Silnik BOSCH Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) BOSCH
Silnik KNECHT Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FA1
Silnik MAHLE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) MAHLE
Silnik SASIC Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) SASIC
Silnik PURFLUX Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) PURFLUX
Silnik CORTECO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) VAICO
Silnik AJUSA Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) AJUSA
Silnik TEDGUM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) TEDGUM
Silnik VALEO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) VALEO
Silnik MAXGEAR Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik EUROREPAR Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik FAST Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FAST
Silnik GATES Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) GATES
Silnik HENGST FILTER Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HENGST FILTER
Silnik HUTCHINSON Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HUTCHINSON
Silnik OEM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) OEM
Silnik SCT - MANNOL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) SCT - MANNOL
Silnik SNR Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) SNR
Silnik VEMO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) VEMO
Silnik CASTROL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) DAYCO
Silnik DYS Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) ENERGY
Silnik ERA Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) ERA
Silnik EUROL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST GENUINE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FAST GENUINE
Silnik FEBEST Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) FRAM
Silnik GLASER Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) GLASER
Silnik GLYCO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HART
Silnik HELLA Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) HOFFER
Silnik JC PREMIUM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) LUCAS
Silnik MEAT & DORIA Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) MEAT & DORIA
Silnik MOTORAD Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) MOTORAD
Silnik MOTUL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) MOTUL
Silnik NE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) NE
Silnik NPS Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) NPS
Silnik NTY Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) NTY
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) RAVENOL
Silnik SEIM Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) SEIM
Silnik SKF Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) SKF
Silnik TRISCAN Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Peugeot 605 (6B) 2.0 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.09 - 1992.12) VALVOLINE
Producent:TRISCAN

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 500700
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 500700
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  700
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
98-5503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
98-5503
Wymiar gwintu:  M12
Długość [mm]:  123
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Ilość:  10
Skok gwintu [mm]:  1,5
Masa [g]:  1180
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
515-5512
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
515-5512
Szerokość [mm]:  102
Długość [mm]:  430
Masa [g]:  72,401
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8640 101000
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 101000
Szerokość [mm]:  10
Długość [mm]:  1000
Materiał:  Poliester
Materiał:  Polichloropren (neopren)
Kolor:  Czarny
Długość zewnętrzna [mm]:  1010
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
598-5533
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
598-5533
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelką głowicy cylindra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Tylko w połączeniu z:  81001000
Masa [g]:  256,34
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 501123
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 501123
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  1123
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 500708
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 500708
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  708
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8640 501140
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8640 501140
Dopuszczony dla rodzaju pojazdu:  Samochód osobowy
Ilość żeber:  5
Szerokość [mm]:  17,8
Długość [mm]:  1140
Materiał:  Poliester
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze