Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01)

Silnik FILTRON Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FILTRON
Silnik ELRING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELRING
Silnik KAMOKA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KAMOKA
Silnik KNECHT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KNECHT
Silnik FA1 Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FA1
Silnik BOSCH Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BOSCH
Silnik EUROREPAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) EUROREPAR
Silnik MAHLE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAHLE
Silnik PURFLUX Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PURFLUX
Silnik AJUSA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AJUSA
Silnik PZL FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PZL FILTERS
Silnik CORTECO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CORTECO
Silnik VAICO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VAICO
Silnik CHAMPION Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CHAMPION
Silnik MANN-FILTER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MANN-FILTER
Silnik PURRO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PURRO
Silnik SASIC Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SASIC
Silnik VALEO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VALEO
Silnik GATES Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAGNETI MARELLI
Silnik NIPPARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NIPPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KOLBENSCHMIDT
Silnik MEAT & DORIA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MEAT & DORIA
Silnik OEM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OEM
Silnik OPTIMAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PIERBURG
Silnik SWAG Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SWAG
Silnik A.B.S. Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) A.B.S.
Silnik AE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AE
Silnik AKRON-MALÒ Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DAYCO
Silnik DENCKERMANN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ENERGY
Silnik ERA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ERA
Silnik ESEN SKV Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ESEN SKV
Silnik FAST Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FAST
Silnik FEBEST Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FEBEST
Silnik FRAM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) FRAM
Silnik GLYCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) GOETZE ENGINE
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) HOFFER
Silnik IPSA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) IPSA
Silnik JP GROUP Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JP GROUP
Silnik JPN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) JPN
Silnik KING Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) KING
Silnik LUCAS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) LUCAS
Silnik MAPCO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MAXGEAR
Silnik METELLI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) METELLI
Silnik MISFAT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) MISFAT
Silnik NPS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NPS
Silnik NTY Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NTY
Silnik NÜRAL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) NÜRAL
Silnik OPTIMA Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) QUINTON HAZELL
Silnik SEIM Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SEIM
Silnik SIDAT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SIDAT
Silnik SKF Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SKF
Silnik SNR Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SNR
Silnik SOGEFIPRO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) SOGEFIPRO
Silnik TRISCAN Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) UFI
Silnik VEMO Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) VEMO
Silnik WIX FILTERS Peugeot J5 Skrzynia (290L) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW, benzyna (1990.09 - 1994.01) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 626
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 626
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  875
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 603
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 603
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  775
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61 ocen)
Kod produktu:
0 451 103 261
dostępny
4.6 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 451 103 261
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,2
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Ilość:  1
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
1 457 432 149
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 457 432 149
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  132
Wysokość [mm]:  157
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
1 987 947 639
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 639
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  925
Szerokość [mm]:  10
Pasek:  Z otwartymi bokami
Pasek:  Zębaty
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
1 237 031 141
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 237 031 141
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze