Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik AE do Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07)

Silnik ELRING Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) KNECHT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) MANN-FILTER
Silnik AE Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) AKRON-MALÒ
Silnik EUROL Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) FA1
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) HART
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) JP GROUP
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) PZL FILTERS
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) SOFIMA
Silnik UFI Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) UFI
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) WIX FILTERS
Producent:AE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VAG96168B
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AE
Kod:
VAG96168B
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  51,00
Materiał:  Brąz
Średnica wewnętrzna [mm]:  9,02
Średnica zewnętrzna [mm]:  13,07
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze