Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DR!VE+ do Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAHLE
Silnik CORTECO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CORTECO
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) COMLINE
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) DT SPARE PARTS
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) INA
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) JP GROUP
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) METELLI
Silnik MISFAT Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAICO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 S coupe 170KM, 125kW, benzyna (1968.09 - 1969.12) WIX FILTERS
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0182
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0182
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 142,0
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]: 93
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 2,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze