Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) FILTRON
Silnik MAHLE Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) CORTECO
Silnik KNECHT Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) KNECHT
Silnik UFI Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) UFI
Silnik AE Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) COMLINE
Silnik DR!VE+ Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) DT SPARE PARTS
Silnik EUROREPAR Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) FLENNOR
Silnik FRECCIA Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) FRECCIA
Silnik GATES Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) JP GROUP
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) METELLI
Silnik MISFAT Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) VAICO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.2 E coupe 155KM, 114kW, benzyna (1969.09 - 1971.12) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 59
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 59
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  94,0
Wysokość [mm]:  142
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Wysokość opakowania [cm]:  14,15
Ciężar netto [g]:  615,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 228
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 228
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  222
Średnica zewnętrzna [mm]:  151,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica 4 [mm]:  102,0
Średnica 3 [mm]:  88,0
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  15,20
Wysokość opakowania [cm]:  23,50
Ciężar netto [g]:  468,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze