Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VEMO do Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) EUROREPAR
Silnik BOSCH Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BOSCH
Silnik ELRING Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ELRING
Silnik GATES Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GATES
Silnik CORTECO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) CORTECO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) JP GROUP
Silnik FACET Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FACET
Silnik HELLA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HELLA
Silnik INA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) INA
Silnik VAICO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) VEMO
Silnik DELPHI Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) DELPHI
Silnik EPS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) EPS
Silnik FAE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FEBI BILSTEIN
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MAXGEAR
Silnik NRF Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) NRF
Silnik AE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) AJUSA
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ALCO FILTER
Silnik BANDO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BANDO
Silnik BEHR Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BEHR
Silnik BGA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BGA
Silnik BORGWARNER (3K) Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BORGWARNER (3K)
Silnik BREDA LORETT Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) BREDA LORETT
Silnik CAFFARO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) CAFFARO
Silnik CASTROL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR!VE+ Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) DT SPARE PARTS
Silnik ENERGY Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ENERGY
Silnik ERA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ERA
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ESEN SKV
Silnik EUROL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FA1
Silnik FAST Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FAST
Silnik FEBEST Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) FLENNOR
Silnik GLASER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) IJS GROUP
Silnik INTERVALVES Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) INTERVALVES
Silnik IPD Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) IPD
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) KAVO PARTS
Silnik KAWE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) KW
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MEYLE
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) MOTUL
Silnik NPS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) VICTOR REINZ
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (964) 3.6 Turbo coupe 360KM, 265kW, benzyna (1993.01 - 1993.09) WALKER PRODUCTS
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V20-72-0443
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-72-0443
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,029
Rozmiar klucza:  19
Ilość biegunów:  2
Wysokość [mm]:  51,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Kolor obudowy:  Niebieski
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V24-72-0053
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V24-72-0053
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12 x 1,5
Rozmiar klucza:  19
Ilość biegunów:  2
Oznaczenie koloru:  Niebieski
Ciężar [kg]:  0,03473
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 118,00 zł
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze