Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FACET do Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) ELRING
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FACET
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HITACHI Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 GT2 RS coupe 700KM, 515kW, benzyna (2017.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:FACET

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.0387
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.0387
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  24,2
Do 100 dni na zwrot
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8235
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8235
Jednostka:
szt
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Długość [mm]:  325
Długość [mm]:  410
Długość [mm]:  450
Długość [mm]:  540
Długość [mm]:  600
Długość [mm]:  400
Długość [mm]:  480
Długość [mm]:  575
Długość [mm]:  690
Kolor:  Czarny
Kolor:  Szary
Kolor:  Brązowy
Długość kabli:  540
Długość kabli:  690
Długość kabli:  915
Wersja:  2
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze