Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FACET do Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) ELRING
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) EPS
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) FACET
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik ABAKUS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) AS-PL
Silnik AUTLOG Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) AUTLOG
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) BREMI
Silnik BUGIAD Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) EUROL
Silnik FILTRON Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) GATES
Silnik GK Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) GK
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) HEPU
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) HOFFER
Silnik IJS GROUP Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) INA
Silnik IPD Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KS TOOLS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) SIDAT
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 GT3 coupe 475KM, 350kW, benzyna (2013.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FACET

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7.1215
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
7.1215
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektroniczny
Kolor:  Czarny
Tryb pracy:  Mechaniczne
Wersja:  2
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9.3006
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.3006
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 148,00 zł
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8235
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8235
Jednostka:
szt
Długość kabli:  250
Ilość przewodów:  4
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Długość [mm]:  325
Długość [mm]:  410
Długość [mm]:  450
Długość [mm]:  540
Długość [mm]:  600
Długość [mm]:  400
Długość [mm]:  480
Długość [mm]:  575
Długość [mm]:  690
Kolor:  Czarny
Kolor:  Szary
Kolor:  Brązowy
Długość kabli:  540
Długość kabli:  690
Długość kabli:  915
Wersja:  2
Ilość czopów:  4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 397,00 zł
209,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.0387
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
9.0387
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  24,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FACET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.8442
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FACET
Kod:
10.8442
Długość kabli:  800
Ilość przewodów:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z materiałem mocującym
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Sonda planarna
Sonda lambda:  Sonda lambda szerokopasmowa
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze