Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CORTECO
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik ESEN SKV Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ESEN SKV
Silnik GATES Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GATES
Silnik AJUSA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EPS
Silnik INA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) INA
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AS-PL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AS-PL
Silnik ASHIKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTLOG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AUTLOG
Silnik AVA QUALITY COOLING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BTA
Silnik BUGIAD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BUGIAD
Silnik CAFFARO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CAFFARO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENSO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENSO
Silnik DOLZ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DOLZ
Silnik DR!VE+ Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FA1
Silnik FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FACET
Silnik FAE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HELLA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HEPU
Silnik HITACHI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPD Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KNECHT
Silnik KS TOOLS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KS TOOLS
Silnik KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Silnik MOTUL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NTY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WIX FILTERS

426 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PK1825DL
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
6PK1825DL
Materiał:  EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  1
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004087
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004087
Klasa lepkości wg SAE:  0W-40
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Dopuszczenie przez producenta:  Porsche A40
Zalecenie producenta oleju:  BMW Longlife-01
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C 937-A
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.5
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN 0700
Zalecenie producenta oleju:  Renault RN 0710
Zalecenie producenta oleju:  VW 502 00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505 00
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
466716
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
466716
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  BMW Longlife-01
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.3
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.5
Dopuszczenie przez producenta:  Porsche A40
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0710
Dopuszczenie przez producenta:  VW 502 00
Dopuszczenie przez producenta:  VW 505 00
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.5
Specyfikacja:  ACEA A3/B3
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Specyfikacja:  API Diesel CF
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Do 100 dni na zwrot
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
177017N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
177017N
Długość sieci [mm]:  310
Szerokość sieci [mm]:  236
Głębokość sieci [mm]:  80
Wymiary radiatora:  310x236x80
Dolot - sr. [mm]:  56
Wylot - sr. [mm]:  56
Materiał:  Aluminium
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Ciężar [kg]:  3,8
Długożć opakowania [cm]:  76
Szerokość opakowania [cm]:  36
Wysokość opakowania [cm]:  21
Do 100 dni na zwrot
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RC020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
RC020
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Średnica zewnętrzna [mm]:  59
Szerokość [mm]:  36,1
Ilość żeber:  6
Ilość zębów:  33
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
4.9 (10 ocen)
Kod produktu:
503 RS 10112 0N0
niedostępny
4.9 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
503 RS 10112 0N0
Numer komponentu:  3. 3S 2,0 N
Numer komponentu:  2. NM 1,5 N P
Numer komponentu:  1. R 1,2 N
Średnica cylindra [mm]:  102
Ciężar netto [g]:  97,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze