Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE
Silnik ASHIKA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CASTROL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ERA
Silnik FACET Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NGK Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NGK
Silnik NISSENS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik PAYEN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 (992) 3.0 Carrera (992110) coupe 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D4
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 254D4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  91
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D5
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 254D5
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  82,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze