Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAHLE
Silnik ASHIKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) ERA
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik K&N FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) KW
Silnik LUK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) LUK
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NGK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NGK
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NRF
Silnik NTY Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VAICO
Silnik VEMO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera 4 (992610) kabriolet 385KM, 283kW, benzyna (2019.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D4
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 254D4
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  91
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 254D5
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 254D5
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  83,0
Wysokość [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  29,0
Wysokość opakowania [cm]:  11,50
Ciężar netto [g]:  82,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 187,00 zł
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze