Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BGA do Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik ELRING Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) EPS
Silnik GATES Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) GATES
Silnik MAHLE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAHLE
Silnik BGA Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik FACET Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FACET
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) FRAM
Silnik HART Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HART
Silnik HUTCHINSON Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) KW
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) UFI
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.0 Carrera GTS (992340) kabriolet 480KM, 353kW, benzyna (2021.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6PK1767
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
6PK1767
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1767
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze