Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MISFAT do Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Silnik ASHIKA Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CHAMPION Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBEST Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) FRAM
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) KNECHT
Silnik LUK Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LUK
Silnik MAHLE Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) NISSENS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SOFIMA Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) VALEO
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 kabriolet (992) 3.8 Turbo S (992650) kabriolet 650KM, 478kW, benzyna (2020.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MISFAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MISFAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
L219
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MISFAT
Kod:
L219
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  83
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Wysokość [mm]:  108
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze