Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02)

Silnik ELRING Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FILTRON
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) CORTECO
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) KNECHT
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) BGA
Silnik BORG & BECK Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) BORG & BECK
Silnik BUGIAD Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) BUGIAD
Silnik CHAMPION Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) CHAMPION
Silnik COMLINE Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) DT SPARE PARTS
Silnik ESEN SKV Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FA1
Silnik FAE Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FLENNOR
Silnik FRAM Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FRAM
Silnik FRIGAIR Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) FRIGAIR
Silnik GATES Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) HART
Silnik HC-CARGO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) INA
Silnik INTERVALVES Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) INTERVALVES
Silnik IPSA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) KAMOKA
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) METELLI
Silnik MISFAT Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) PURFLUX
Silnik PURRO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) PURRO
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) UFI
Silnik VAICO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 Targa 2.0 E targa 140KM, 103kW, benzyna (1968.09 - 1972.02) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 940
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 940
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 9
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Wysokość [mm]:  142
Wymiar gwintu:  3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 15 120
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 15 120
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  222
Średnica wewnętrzna [mm]:  88
Średnica zewnętrzna [mm]:  152
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze