Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) FILTRON
Silnik MAHLE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MANN-FILTER
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik CORTECO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) CORTECO
Silnik UFI Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) UFI
Silnik AJUSA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) ALCO FILTER
Silnik BGA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) BGA
Silnik CHAMPION Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) DT SPARE PARTS
Silnik FA1 Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) FA1
Silnik FAE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) FAE
Silnik FEBEST Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) FEBEST
Silnik FLENNOR Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) FLENNOR
Silnik GATES Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) GATES
Silnik GLASER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) HART
Silnik HENGST FILTER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) HOFFER
Silnik INA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) INA
Silnik IPSA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MEAT & DORIA
Silnik MEYLE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MEYLE
Silnik MISFAT Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) NPS
Silnik OPTIBELT Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) TRISCAN
Silnik VAICO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 130KM, 96kW, benzyna (1972.01 - 1973.12) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
A101/606
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
A101/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  139,5
Wymiar gwintu:  1"-12 UNF
Średnica 1 [mm]:  96
Średnica 2 [mm]:  71,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze