Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12)

Silnik ELRING Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) FILTRON
Silnik MAHLE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) MANN-FILTER
Silnik CORTECO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) CORTECO
Silnik UFI Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) UFI
Silnik AJUSA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) AJUSA
Silnik BGA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) BGA
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) COMLINE
Silnik DT SPARE PARTS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) DT SPARE PARTS
Silnik FA1 Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) FEBEST
Silnik GLASER Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) GOETZE
Silnik HC-CARGO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) HC-CARGO
Silnik IPSA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) KNECHT
Silnik MAXGEAR Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) MAXGEAR
Silnik MISFAT Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) MISFAT
Silnik NPS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) NPS
Silnik OPTIMAL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) SOFIMA
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) VAICO
Silnik VALEO Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) VALEO
Silnik VAN WEZEL Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) VAN WEZEL
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 Targa 2.3 T targa 140KM, 103kW, benzyna (1971.09 - 1973.12) WIX FILTERS
Producent:UFI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.110.02
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.110.02
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  140
Wymiar gwintu:  1-12 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  96
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  97
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
27.759.00
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
27.759.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  221
Średnica zewnętrzna [mm]:  152
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  88
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  88
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze