Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08)

Silnik ELRING Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) BOSCH
Silnik GATES Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) GATES
Silnik MAHLE Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) MAXGEAR
Silnik UFI Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) UFI
Silnik AE Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) AJUSA
Silnik BGA Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) BGA
Silnik CLEAN FILTERS Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) CLEAN FILTERS
Silnik ERA Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) ERA
Silnik EUROREPAR Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) EUROREPAR
Silnik FA1 Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) FA1
Silnik FEBEST Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) FEBEST
Silnik FILTRON Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) FILTRON
Silnik FRECCIA Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) FRECCIA
Silnik GLYCO Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) GOETZE
Silnik HART Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPSA Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) JP GROUP
Silnik KAMOKA Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) KAMOKA
Silnik KNECHT Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) LIQUI MOLY
Silnik METELLI Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) METELLI
Silnik NPS Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) NPS
Silnik PAYEN Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 Targa 3.2 Carrera targa 218KM, 160kW, benzyna (1986.08 - 1989.08) WIX FILTERS
Producent:EUROREPAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E144002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E144002
Wymiar gwintu:  M 18 x 1,5
Długość kabli:  685
Ilość biegunów:  3
Ciężar [kg]:  0,165
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze